Skip to content

Serviciul de Asistență la Daună

Apariția și mai ales gestionarea unei daune poate fi un proces adesea complicat, frustrant și neprevăzut. 

Serviciul de asistență la dauna pe care îl oferim simplifică întregul proces! Oferim clienților suport profesionist și soluții personalizate în fiecare etapă, bazate pe expertiza și reputația noastră în piață.

Ce înseamnă asistența la daună la Otto Broker?

Este mai mult decât suport tehnic – înseamnă colaborare bazată pe încredere și expertiză și un angajament de a te ajuta să obții rezultatele corecte. 

Pe scurt,  trecem clientul printr-o bună practică dosarului de daună, în două situații principale:

  • ”Second opinion” pentru un proces deja început – atunci când un proces de daună s-a blocat sau nu-ți oferă soluția așteptată, te ajutăm cu o analiză detaliată și recomandări pentru deblocarea situației.
  • Asistență completă de la început – În cazul unei daune noi, dacă nu ai deja un broker sau o altă persoană specializată care să te consilieze, preluăm întreg procesul, și te ghidăm pas cu pas, de la notificarea daunei până la soluționarea acesteia.
Vlad Stoichitescu

Vlad Stoichitescu, Head of Corporate

vlad.stoichitescu@ottoboker.ro
0729929576

Cum te ajutăm concret?

Avem o reputație solidă în piața de asigurări, iar relațiile noastre cu asigurătorii contribuie la soluționarea eficientă a dosarelor de daună.

Practicile noastre includ:

Analiza preliminară a documentației

Dacă suntem alături de tine de la începutul procesului,  verificăm documentele și îți facem recomandări pentru a ne asigura că dosarul de daună este bine structurat și complet.

Suport în obținerea documentelor necesare

Dacă dosarul de daună este deja în curs și întâmpini dificultăți în a furniza documente sau expertize cerute de asigurător, te consiliem pentru a le obține mai ușor.

Verificarea ofertei de despăgubire

Dacă ai primit deja o ofertă de despăgubire  de care nu ești mulțumit, analizăm detaliile precum riscul asigurat, fransiza, cheltuielile incluse sau dacă polița acoperă în mod corect valoarea daunei. Atunci când oferta poate fi îmbunătățită, îți explicăm pașii necesari pentru a face asta.
Mask group (23)

De ce să alegi Otto Broker pentru asistența într-un dosar de daună?

Reputația noastră în piață și relațiile solide cu asiguratorii fac diferența. Știm că implicarea noastră aduce valoare – iar asiguratorii recunosc acest lucru.
De peste 10 ani aplicăm o metodă structurată pentru gestionarea daunelor, câștigând recunoaștere în industrie.

Am fost premiați pentru serviciile noastre de asistență la daune, iar acum ne dorim să arătăm noilor clienți că știm ce facem. 

În decembrie 2024, la Gala premiilor UNSICAR am obținut Premiul pentru Implicare în soluționarea daunelor cu proiectul: Otto Broker alături de clienți în special la momentul daunei

Cui se adresează acest serviciu?

  • Clienții existenți beneficiază gratuit de asistență la daune pentru majoritatea situațiilor. În cazuri complexe, unde implicarea noastră este extinsă, poate exista o taxă suplimentară.
  • Pentru clienții noi consultanța poate fi gratuită dacă agreăm un acord de colaborare pe partea de intermediere în asigurări.

Avem competențe avansate pentru a oferi asistență la daună pentru următoarele linii de asigurare:

  • Asigurări de bunuri: clădiri, utilaje, stocuri.
  • Asigurări de răspundere civilă și profesională.
  • Asigurări de construcții-montaj (CAR).
  • Asigurări de creanțe.

FAQ

Întrebări Frecvente (FAQ):

Cât durează procesul de soluționare a unei daune?

Durata poate varia în funcție de complexitatea dosarului și de rapiditatea cu care sunt furnizate documentele necesare. Cu ajutorul nostru, procesul poate fi semnificativ accelerat.

Pot apela la voi dacă nu sunt client Otto Broker?

Desigur.  Serviciul de asistență la daune este disponibil și pentru cei care nu ne sunt deocamdată clienți. În anumite condiții, consultanța poate fi gratuită dacă semnăm un contract de colaborare pentru servicii de asigurare.

Cum știu dacă dosarul meu de daună poate fi îmbunătățit?

Analizăm documentația inițială și îți vom spune ce poate fi optimizat sau cum putem îmbunătăți oferta de despăgubire.

Ce se întâmplă dacă oferta de despăgubire nu mă mulțumește?

Evaluăm în detaliu oferta primită și vom identifica posibile îmbunătățiri. În funcție de concluzii, îți vom face recomandări clare pentru a obține o despăgubire corectă.

Cum pot începe colaborarea cu voi?

Ne poți contacta telefonic sau pe e-mail și vom stabili împreună detaliile.

Ai nevoie de ajutor pentru gestionarea unui dosar de daună?

Vlad Stoichitescu

Vlad Stoichitescu, Associate Corporate Broker

vlad.stoichitescu@ottoboker.ro